Пошуковий запит: (<.>A=Батьковець Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Батьковець Г. А. Якість менеджменту як парадигма забезпечення інноваційного розвитку підприємств [Електронний ресурс] / Г. А. Батьковець, Н. О. Заяць, О. П. Токарчук // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2012. - Т. 14, № 1(1). - С. 13-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2012_14_1(1)__5
|
2. |
Батьковець Г. А. Розвиток туристичної інфраструктури Львівщини [Електронний ресурс] / Г. А. Батьковець, О. О. Ланда // Торгівля, комерція, підприємництво. - 2013. - Вип. 15. - С. 108-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2013_15_26
|
3. |
Батьковець Г. А. Інноваційні підходи щодо формування логістичних стратегій [Електронний ресурс] / Г. А. Батьковець, Н. О. Заяць // Торгівля, комерція, підприємництво. - 2010. - Вип. 11. - С. 74-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2010_11_19
|
4. |
Батьковець Г. А. Ефективність інформаційної підтримки управлінської взаємодії підприємств готельного бізнесу [Електронний ресурс] / Г. А. Батьковець, Н. О. Батьковець // Вісник Львівського торговельно-економічного університету. Економічні науки. - 2016. - Вип. 51. - С. 182-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2016_51_35
|
5. |
Батьковець Н. О. Управління процесом формування бренду України на ринку міжнародного туризму [Електронний ресурс] / Н. О. Батьковець, Г. А. Батьковець // Вісник Львівського торговельно-економічного університету. Економічні науки. - 2017. - Вип. 53. - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2017_53_8
|
6. |
Батьковець Г. А. Управління бізнес-процесами торговельних підприємств на основі формування ефективного інформаційного поля [Електронний ресурс] / Г. А. Батьковець, Н. О. Заяць // Інноваційна економіка. - 2013. - № 5. - С. 309-312. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2013_5_78
|
7. |
Батьковець Н. О. Купівельна поведінка споживачів та її вплив на розвиток регіону [Електронний ресурс] / Н. О. Батьковець, Г. А. Батьковець // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка. - 2018. - Вип. 1. - С. 133-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuec_2018_1_21
|
8. |
Батьковець Н. О. Інформаційні аспекти внутрішньої торгівлі як елемент її економічного зростання [Електронний ресурс] / Н. О. Батьковець, Г. А. Батьковець // Підприємництво і торгівля. - 2018. - Вип. 22. - С. 11-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2018_22_4
|
9. |
Батьковець Г. А. Актуальні проблеми формування системи соціальної відповідальності в Україні [Електронний ресурс] / Г. А. Батьковець, К. П. Ляшук // Вісник Львівського торговельно-економічного університету. Економічні науки. - 2019. - Вип. 58. - С. 32-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2019_58_6
|
10. |
Батьковець Г. А. Інформаційно-аналітична модель забезпечення діяльності торговельних підприємств [Електронний ресурс] / Г. А. Батьковець, Н. О. Батьковець // Науковий вісник НЛТУ України. - 2017. - № 27(2). - С. 165-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2017_27(2)__37
|